Koodi-puhelin
Kumaa kreikkalaista
summerboy

Olin viime kesänä lomamatkalla kreikassa. Koneemme laskeutui Mykonokselle, josta oli laivamatka Naxoksen saarelle, mutta emme päässeet lähtemään, koska meri myrskysi ja lautta oli pieni joten jäimme Mykonokselle, ja päätin lähteä kuuluisalle super paradise beachille. Riisuin farkkuni, ja t-paitani, ja alus housuni, ja kävin makuulle, laitoin vielä aurinko lasit silmilleni, ja sitten aloin katselemaan, mitä upeampia kundeja alasti, vierelläni.

Vähän kauempana huomasin, Tinon, jumalattoman upea ruskettunut vartalo… Nousin istumaan, ja lähdin kävelemään, etsien muka parempaa auringonotto paikkaa ruohikolta, mutta todellisuudessa menin Tinon viereen, levitin pyyhkeeni, ja menin vatsalleni, katse kohti Tinoa. Mielessäni ajattelin, että tuota kun sais. Sitten keksin, otin aurinkovoide purkin esille, ja vinkkasin Tinolle, come here ja näytin rasva purkkia hänelle, hän rasvasi selkäni ja hieroi ihanan kylmää rasvaa selkääni… Hitain vedoin hän hieroi, minulla seisoi, niin myös Tinolla. Tino pyysi minua kääntymään, käännyin, ja Tino huomasi kovan seisokkini, ja tarttui kovaan munaani, ja alkoi runkkaamaan, sanoin että ei täällä.

Mutta Tino jatkoi, mutta lopetti kun minulta melkein tuli. Sitten Tino sanoi että tule, niin me lähdimme, ylös pientä hiekkatietä, ja päädyimme, pieneen taloon jossa Tino asui, riisuimme housumme ja menimme Tinon sänkyyn jossa hän jatkoi kaluni hyväilemistä, vihdoin hän otti kaluni suuhunsa, oi sitä ihanaa tunnetta, kuinka hellästi Tino minua imi, sitten minulta tuli, laukesin Tinon suuhun, hän nieli kaiken, samalla mä hyväilin Tinon peppua, kiinteää, ja tiukkaa, reikää. Tino työnsi peppuaan sormeani vasten, ja pyysi imemään itseään. Otin Tinon 20cm kovan munan suuhuni ja nuolin terskan ala pintaa ja vartta. Tino laukesi päälleni. hetken levättyämme, Tino halusi naida minua, käännyin, että Tino saisi naida minua takaapäin, pyllistin, Tino rasvasi tiukan reikäni, ja työntyi hellästi sisääni. Kova kalu upposi hitaasti sisääni, tuntui ihanalta saada 20cm, ja 6cm paksua kreikkalaista munaa suoleen. Aikansa naituaan hän veti limaisen munansa sisästäni ja laukesi päälleni. Samalla minulta tuli ja heitin spermani Tinon vatsalle, sitten minun piti palata satamaan, ja odottaa, että lautta Naxokselle lähtee. Annoin Tinolle hotelli osoitteeni, ja pyysin käymään, en olisi halunnut lähteä, Tinon luota pois, vaan jäädä hänen viereensä, sanoimme näkemiin, kunnes olin lähdössä, Tino otti minusta kiinni, ja suuteli minua suulle, ja sanoi, että nähdään.

Lähdin satamaan, saavuin sitten Naxokselle, ja menin hotelliin, nukahdin melkein heti, haaveillen tietysti Tinosta. Seuraavana päivänä menin rannalle, otin aurinkoa, ja lähdin sitten syömään satama ravintolaan, mistä oli hyvät näköalat saapuviin lauttoihin, ei ketään mielenkiintoista kundia tullut, säikähdin kun olkapäähäni koputettiin hellästi, käännyin katsomaan, ja mitä näinkään, ne ihanat kreikkalaiset ruskeat silmät, ja ihana hymy, ja se pieni suomenkielinen hei. Tino oli tullut aiemmin, söimme, ja sitten lähdimme nopeasti hotelliini, riisuimme vaatteemme, ja sitten suihkun kautta sänkyyn. rakastelimme koko yön, aamulla saatoin Tinon satamaan hänen piti lähteä töihin, Mykonokselle, ravintolaan, missä hän on tarjoilijana, lupasin tavata hänet vielä ennen kuin lähden takaisin suomeen. Viimeisenä iltana Tino tuli hotelliini, ja rakastelimme vielä kerran ennen kuin aamulla lähdin lentokentälle, toivoin yön kestävän ikuisuuden, etten joutuisi jättämään Tinoa, mutta aamu tuli, ja lähtö suomeen oli tunnin kuluttua. Tino saattoi minut kentälle, piti kädestä, hyväili selkääni, ja lähtöportilla suuteli, hellästi, vaihdoimme sähköpostiosoitteemme, ja nyt olemme kirjoitelleet toisillemme, melkein päivittäin, minulla on ikävä Tinoa. ehkä me tapaamme vielä joskus?? Tämä tarina on tosi.