Koodi-puhelin
Kesällä saaristossa
Fillaristi

Tästä on muutama vuosi aikaa, kun heinäkuussa lähdin polkemaan fillarilla Ahvenanmaalle. Olin varannut reissuun lähes pari viikkoa aikaa. Lähdin reissuun Salosta idyllisiä pikkuteitä kierrellen kohti Lounais-Suomea ja sieltä Kustaviin, josta menin yhteysaluksella Brändöön puolelle. Olin matkassa ilman kiireitä, kun naissuhteeni oli päättynyt keväällä ja olin vapaa menemään.

Siinä matkan aikana tuli pari kertaa yövyttyä jo teltassa. Nähtävyyksiä välillä katsellen. Kolmas yöpyminen osui Brändön puolelle. Ilta-aurinko lämmitti vielä mukavasti, kun lähdin polkemaan lauttarannasta. Siinä matkan varrella katselin sopivaa leiripaikkaa itselleni. Minulla ei ollut tarkoitus mennä mihinkään yleiselle leirintäalueelle. Sopiva paikka löytyikin jonkin matkaa tiestä sivuun. Rauhallisen näköinen lahden poukama, jossa rantaniittyä katajapensaineen. Kurvasin fillarin hiljalleen alas rinnettä.
Sopiva tasainen teltan paikka löytyi katajapensaiden lomasta. Fillarinkin sai sopivasti sinne suojaan. Matala retkiteltta ei näkynyt tielle, eikä muuallekaan. Aurinko paistoi vielä mukavasti telttapaikalle. Ei muuta kuin teltta pystyyn ja kamat telttaan. Hetken päästä lähdin munasillani kohti rantaa. Pyyhe ja saippua matkassa. Siitä rantakalliolta pulahdin uimaan. Että teki hyvää. Pesu raikkaassa merivedessä sai pölyt pois pinnasta. Siinä saippuoidessa taisin vielä hiukan runkkailla itseäni. Kuvittelin olevani omissa oloissani täällä.

Lähdin kohti telttaa ja tekemään itselleni jotakin iltapalaa eväistä, joita olin ostanut päivällä. Siinä puuhailin teltan eessä edelleen munasillani. Säpsähdin, kun viereeni ilmaantui kaveri shortsit jalassa ja pari olutpurkkia kädessä. Moikkasi ja kysyi rennosti, että maistuisiko matkamiehelle olut. Kaveri oli minua ehkä pari-kolme vuotta vanhempi. Korkeintaan 30-vuotias. Siilitukkainen, ristiverinen ja sportti tyyppi, jolla mukava rusketus paahtunut pintaan.

Olin hiukka hämilläni yllätyksestä, kun luulin olevani omissa oloissani. Kaverilla oli myös teltta vähän matkan päässä katajikon keskelle. Yhtälailla oli fillarilla liikenteessä ja leiriytynyt nähdessään hyvän paikan. En alkanut siinä itseäni vaatettamaan, kun ajattelin, että jätkä oli varmaan seurannut minun peseytymistä. Istuin pyyheliinan päällä munasillani. Kaveri istuutui jonkin matkan päähän maahan. Vaistomaisesti vilkaisin shortsien lahkeiden suuntaan. Eipä tainnut olla mitään alla...

Vaihdettiin fillarointikokemuksia ja juttu alkoi luistaa. Hetken päästä kaveri totesi myös menevänsä uimaan ja lähtikin kohti rantaa, jossa heitti shortsinsa pois. Mitään ei ollut alla, kuten olin näkevinäni. Hetken päästä kaveri käveli takaisin märkänä ja huikkasi, että otanko toisen oluen lähtien samalla kohti vähän matkan päässä olevaa leiripaikkaansa.

Kaveri tuli sieltä takaisin hetken päästä pyyhe vyötäisillään ja olutpurkit matkassa. Ojensi purkin minulle. Syvä katse kyllä kertoi, mitä oli mielessä. Niin alkoi minullakin tulla varsin kiimainen olo päälle. Oli mieskokemuksia joitakin kertynyt ja tiesin mitä miehet voisikaan duunata. Siinä maassa istuessani otin vastaan olutpurkin ja samalla kiskaisin kaverin vyötäisillä olevan pyyhkeen alas. Mukava tana kalussa näytti olevan tulollaan. Emme puhuneet mitään. molemmat tiesivät, mitä halusivat.

Kaveri tuli eteeni ja hyvään stondikseen nouseva kalu alkoi nykien nousta silmieni edessä kohti taivasta. Se oli pakko napata suuhun. Oikein syvälle heti, samalla puristaen pakaroista. Kaverin suusta kuului tyytyväinen murina. Lantio alkoi pumpata kalua hiljalleen suuhuni. Tätä jatkui aika pitkäänkin, kun kaveri sanoi, että hellitä, että kohta lentää muutoin.

Hetken päästä oma kaluni alkoi saada imuhoitoa ja makasin maassa selälläni. Siinä runkkailimme toisiamme ja välillä 69-asennossa imut päällä. Päivän fillaroinnin jälkeen tuntui taivaalliselta telmiä sportin ja kiinteäkroppaisen kaverin kanssa. Pakaroista tuntui, että pyöräilyä oli harrastettu. Silittelin hänen pakaroidensa karvoituksen nukkaa ja etsin ryppyreiän sormiini.

Ei aikaakaan, kun hain kosteusvoidepurkin ja aloin rasvata kaluani ja tiukkaa persettä. Siinä mies pakarat pystyssä minun pyyhkeelläni maassa. Hiljalleen aloin seivästää miestä. Sinne alkoi hiljalleen upota tiukkaa reikään tyytyväisen yninän saattelemana. Kiihdytin vauhtiani. Tilanne oli sen verran kiimainen ja pitkälle edennyt, että ruiskin varsin pian mällini pitkin kaverin selkää pari runkkausliikkeellä naimisen jälkeen.

Kävimme huuhtomassa toisemme meressä. Hetken päästä oli minun vuoroni maistaa patukkaa. Kylmän meriveden jälkeen piti hiukan etsiä uutta seisokkia... Siinä olin selälläni pyyhkeen päällä ja jalkani kaverin olkapäillä. Kalu alkoi hiljalleen tunkea sisääni. Varsin tuhti ja paksu patukka, joka tuntui. Piti vetää oikein hetki henkeä, sillä en kovin usein ollut takamustani antanut tällaiseen käyttöön.

Aktin jälkeen aloimme tehdä lähempää tuttavuutta ja siirryimme telttaani molemmat. Sinne siirtyi myös toinen makuualusta ja makuupussi. Siellä hyttysiltä suojassa nautiskelimme toisistamme myöhään yöhön ja nukahdimme vierekkäin.

Aamulla oli mukava herätä viileässä teltassa lämmin jätkä vieressä. Siinä alkoi stondis nousta kummallakin hiljalleen. Oli se sellaista peuhaamista, että olisi se ulkopuolisesta ollut koomista katsottavaa teltan vierestä.

Seuraavan päivän fillaroimme porukassa ja samaa matkaa. Illaksi onnistuimme saamaan pienen parakkimökin yösijaksi. Pääsimme saunomaan ja taas nautiskelemaan seksistä mökin hiljaisuuteen.

Seuraavana päivänä jatkoimme kumpikin tahollemme matkaa tyytyväisin mielin. Ollaan kerran jälkeenkin oltu yhteydessä.

Hyvät muistot jäivät fillarointireissusta ;-)